سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجیتال مارکتینگ و سئو در شیراز

کسب درآمد از برنامه نویسی PHP

زبان PHP زبانی محبوب بین توسعه‌دهندگان است؛ زیرا تقاضای کاری برای این زبان بسیار است. روش‌های #mce_temp_url#https://www.zoomit.ir/pr/385230-7learn-programming-alphabet/ فراوان است. حتی وردپرس که در بالا درمورد آن صحبت کردیم، با PHP نوشته شده است. آموزش PHP، توسعه‌ وب‌سایت، شرکت در مسابقات PHP، فریلنسری، وبلاگ‌نویسی، توسعه اسکریپت برای‌ فریمورک‌‌های PHP، توسعه‌ قالب افزونه‌‌ها، توسعه‌ سیستم مدیریت محتوا و… از راه‌های کسب درآمد از برنامه نویسی PHP هستند. بنابراین، توسعه‌دهندگان PHP به‌شرط حرفه‌‌ای‌بودن، هیچ‌گاه بیکار نمی‌‌مانند.

کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید

ازآن‌‌جاکه ساخت برنامه‌های اندروید به مهارت‌های زیادی نیاز دارد، کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید نیازمند دقت و حوصله و پشتکار فراوانی است. اغلب برنامه‌های اندروید پرطرفدار مسیری پر‌فراز‌ونشیب و طولانی را طی کرده‌اند تا به جایگاه فعلی رسیده‌اند؛ پس باید بدانید یادگیری برنامه نویسی اندروید درمقایسه‌با برنامه نویسی برای سایر پلتفرم‌ها، زمان بیشتری طول خواهد کشید. ساخت اپلیکیشن و فروش آن در مارکت‌ها، نمایش تبلیغات درون‌برنامه‌ای، پرداخت درون‌برنامه‌ای اندروید، آموزش برنامه نویسی اندروید به دیگران، فریلنسری و انجام پروژه و استخدام به‌عنوان برنامه‌نویس اندروید، همگی جزو راه‌های کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید هستند.

کسب درآمد از داده‌کاوی با پایتون

داده‌کاوی علمی است که به‌کمک تحلیل داده‌ها الگوهای پرتکرار را از آن‌ها استخراج می‌کند و در حل مسائل دیگر به‌کار می‌برد. پایتون رو‌به‌رشد‌ترین زبان حال‌حاضر دنیا است و در بسیاری از حوزه‌ها، مخصوصاً هوش مصنوعی حرف اول را می‌زند. پس در این بخش راه‌های کسب درآمد از داده‌کاوی با پایتون را معرفی می‌کنیم. برخی از پرتقاضاترین و پردرآمدترین زمینه‌های داده کاوی با پایتون عبارت‌اند از:

  • متن‌‌کاوی، تصویرکاوی (پردازش تصویر)، ویدئو‌کاوی (پردازش ویدئو) و پردازش صوت

  • تحلیل داده‌های کسب‌و‌کار

  • مسیریابی هوشمند و تشخیص مسیر

  • پردازش داده‌‌های حجیم و جریان داده‌ها

  • علوم تخصصی و پایه و علوم اجتماعی و آمارهای دولتی

  • تحلیل بورس و داده‌های اقتصادی

  • تحلیل داده‌‌های بازی‌ها